دومین نشست کتابخوان شهرستان باوی

خرید بک لینک

برگزاری «نشست کتابخوان» شهرستان در کتابخانه عمومی شهدای ملاثانی

کتابخانه عمومی شهدای ملاثانی میزبان دومین «نشست کتابخوان» شهرستان باوی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی شهرستان باوی ؛ دومین «نشست کتابخوان» به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور فرماندارمحترم ؛ مسئولین ادارات شهرستان ودوستداران کتاب و کتاب خوانی در محل کتابخانه عمومی شهدای ملاثانی برگزار گردید.

در این نشست که روز سهشنبه چهار اردیبهشت ماه در سالن مطالعه کتابخانهشهدای ملاثانی برگزار شد، فرماندار , ،مسئولان ادارات شهرستان و جمعی از کتابداران و فرهنگ دوستان حضور داشتند.

یوسف حمیدی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان باوی ضمن خیر مقدم گفت : : کتابخانه های عمومی وظیفه خود می داند با ایجاد فضا و بستر مناسب در جامعه، زمینه کتابخوانی و مطالعه را مهیا کند

حمیدی تصریح نمود: یکی از طرح های موفق در زمینه ترویج کتابخوانی برگزاری نشست کتاب خوان در کتابخانه های عمومی است.و کتاب خوان عنوان نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار میگردد. این جلسه در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتاب خوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک بگذارد.

در این نشست 5 نفر از علاقهمندان به کتاب و کتابخوانی کتابهای موردنظر خود را برای مخاطبان معرفی کردند و در انتها با اهدای لوح سپاس از آنها قدردانی شد.

1.کتاب چنگیز خان نوشته یان واسیلی توسط آقای حیدر کاظمی فرماندار شهرستان باوی معرفی شد

2.کتاب قلعه حیوانات نوشته مصطفی صادقی توسط آقای عکرش معاون فرماندار معرفی شد.

3.کتاب نهج البلاغه امام علی (ع ) توسط خانم زینب دلفی موسوی مسئول کتابخانه ملاصدرای ویس معرفی شد.

4.کتاب مجموعه داستانهای کوتاه نوشته فلانری اوکانر توسط خانم سوری عامری عضو کتابخانه معرفی شد.

5.کتاب سینوهه پزشک نوشته والتاری میکاتویمی توسط خانم نرگس حمید عضو کتابخانه معرفی شد.

کتابخانه عمومی بوستان شهر شیبان...

ما را در سایت کتابخانه عمومی بوستان شهر شیبان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت: 8:54

صفحه بندی